ODENSE: Jul og sorg – Caféaften

Beskrivelsen kommer

Hvor, hvem og hvordan tilmelder man sig Til denne caféaften vil frivillige fortælle deres historie og dele deres tanker og erfaringer med aftenens tema. Efter oplægget er der mulighed for at du kan stille spørgsmål og dele egne erfaringer og tanker med emnet. Du er også velkommen til bare at lytte med. Kom alene eller tag en ven eller kæreste med.

Tilmeld dig ved at udfylde denne formular eller ved at sende en e-mail til cafe-aften@sorgcenter.dk med dit navn, by og aftenens tema “Jul og sorg, Odense, 10. december”

Cafeaftener er et frit rum med plads til ærlighed og respekt for hinandens historier. Tilmelding er nødvendig, men det er gratis at deltage! Vi har plads til 25 deltagere, derefter er det muligt at komme på venteliste. 

Vi glæder os til at se dig!